21/02/2020
Hurghada, Jaz Aquamarine Resort – Péter beszámolója

Hurghada, Jaz Aquamarine Resort: Nyaralás, ahogy én láttam 09.24-től 10.04-ig.

Másodszor jöttünk ebbe a hotelbe, tavasszal még nem ezt terveztük, szerettünk volna kipróbálni egy új hotelt, de több féle okból úgy döntöttünk, hogy nem kockáztatunk, marad a kipróbált luxus, amely már a múltkor is nagyon tetszett.

A megérkezéskor a reptéren nem volt nyitva a bank ablak és valószínűleg szándékosan később nyitott ki az ember, de az én makacsságom végül sikerrel járt és megkaphattam a vízumot 25 $ -ért. Nem bosszankodtam különösebben. 😁😁

Jaz Aquamarine Resort

Nagyon szép szobát kaptunk, még baksis sem kellett hozzá, mondjuk írtam előtte egy szívhez szóló levelet a managernek, aki válaszolt is, szóval reménykedtem és be is tartotta minden szavát.

Már az első este amikor a hotelbe visszaértünk, megleptek egy tortával, én sajna cukorbeteg vagyok, de ennek nem tudtam ellenállni, nagyon finom volt és nagyon jólesett a figyelmességük, ami az egész ittlétünk alatt végigkísért.

Nekem ami fontos egy hotelben, az itt mind megtalálható. Engem nem zavar az apályos-dagályos, lassan mélyülő tengerpart, ha akarok sétálok egyet és ott a tenger.

A kedvenc napozó helyem is inkább a medence partján van. Most kipróbáltuk a tengerparti privát (bérelhető) napozót is, ami nagyon szép és hangulatos, de az árát kissé sokallom 30 eur/nap.

Több étterem is van, mi általában a főépületban lévőt használjuk, itt is olyan nagy a választék, hogy csak egyszer ettünk máshol. Az az egy alkalom is azért volt kivétel, mert kaptunk a szobába két levelet. Az egyikben ajándék emlék fotózás volt, a másikban Vip étterem meghívó és ezt azért már nem szerettük volna kihagyni. Jól is sikerült nagyon, hangulatos kiváló vacsora a tengerparton, mindent meg akartak tenni azért, hogy jól érezzük magunkat és így is lett.

Az egész személyzet kedves, segítőkész, sosem vártak el baksist, mi azért rendszeresen adtunk is.

Az esti kedvenceim közé tartozik a fő épület nyitott bár része, ahol mindig van műsor, kellemesen lehet beszélgetni, pihenni.

A szoba kilatása gyönyörű, medencére néz (1148) mindig van bekészítve, minden amit szeretek, kávé, több féle tea, ásványvíz, cola és sprite.

Nem kell tolongani a napozó helyekért , mindig van hely, ahol csak akarom. Van egy medence amit a feleségem azért szeret nagyon, mert vízbe süllyesztett napozóágyak vannak benne és ezt szereti a legjobban.

Személyzet, benti árusok, benti boltok:

• Nekem az itteni személyzet nagyon jó, mert pont akkor vannak és ott, ahol nekem kell, a takarítás maximálisan jó.
  • A benti árusok, értékesítők nem nyomulósak, úgy is tekintettem rájuk, mint egy kényelmes lehetőség, amit akár használhatok is.
  • A szálloda területén lévő boltok szerintem jelentősen túl vannak árazva, ezért csak annak javaslom, akit ez nem zavar.

A hangulatot kimondottan kedvelem. Egyszerre több helyszínen különböző zenék és egyéb programok vannak. Volt például olyan énekes, akit én is szívesen szerződtettem volna, kiváló volt.

Szóval, én eléggé kritikusan szoktam tekinteni a hotelekre általában ( enne a feleségem a megmondhatója , mennyit szoktam puffogni, hogy ez is sz…. meg az is hülyeség 🤯😨😡stb) , de itt nem volt még egy kellemetlen pillanatom sem. Van egy fajta hangulata, kényelem és luxus érzete ennek a hotelnek és biztos vagyok benne, hogy nem utoljára voltam itt.

Képek

Érdekelnek az élménybeszámolók? Sok hasznos információt tudhatsz meg belőlük!