17/11/2019
Sharm El Sheikh, Albatros Aqua Park – Szabináék 2 hete

Sziasztok. 2 hetet töltöttünk Sharmon az Albatros Aqua Parkban. Mi eddig ha Egyiptomba mentünk akkor a Sunwinget választottuk /8 alkalommal/. A legutóbbi nagyon nagy csalódás volt így megbeszéltük, hogy kipróbálunk mást. Úgy érzem életünk legjobb döntése volt ez a szálloda.

Megérkezés

A repülő 20 perc késéssel indult, de behozta a késést. Volt egy kis keveredés a transzfernél de azt most nem írnám le, mert a szálloda a lényeg.

Odaérkezéskor amíg töltöttem ki a papírokat egyből hozták a családnak a welcamdrinket. Utána felpakolták a böröndöket a kis elektromos autóra és vittek a szobához minket. Nagyon kedves volt a fiatalember végig mutatta, hogy mit hol találunk hol meddig lehet fogyasztani.

Már a szóba felé menet tátva maradt a szánk, el se hittük, hogy ilyen csodálatos helyen vagyunk. A 8118-as szobát kaptuk. A szoba igényes, nagyon szép, /2gyerekkel voltunk/ nagyon kényelmesen elfértünk.

Szálloda

A szobából kilépve volt egy kis terasz előtte virágoskert és úgy medence. Ez a rész tényleg a pihenőknek volt kitalálva, nem volt nagy nyüzsgés napközben, az itteni medencéket inkább 17 óra után vették igénybe, amikor zárt az aquapark, illetve reggel korán aki úszni szeretett volna.

Amerre mentünk mindenhol gyönyörüséges virágok voltak. A játszótér is nagyon hangulatos és szép volt. A szobánktól minden egy kényelmes sétára volt, a fő étterem kb 5 perc, az aquapark 3 percre. A másik szálloda, aminek a szolgáltatásait ugyanúgy igénybe vehettünk /Albatros Aqua Blue/ az is kb 3 perc sétára volt.

Szupermarket mind a 2 szállodában volt, gyógyszertár /jól felszerelt/ az az Aqua Blue-kapuján, ahogy beléptünk, egyből szemben volt. A szobába volt bekészítve a víz és sprite de volt, hogy colát kaptunk. Minden nap 6-8 üveg vizet hozott a takarító. A tisztaságra nagyon figyelt, de nem csak ő, hanem az egész szállodában ügyeltek rá.

Orosz, német és helyi vendégek voltak, amikor megkérdezték mi honnan vagyunk sokan nem tudták, hogy hol van Magyarország és kíváncsian kérdeztek hazánkról.😊

Étkezés

A reggeli 7-tól volt 10-ig, utána volt a késő reggeli. Rengeteg zöldség volt, gyümölcsök, tojás, felvágottak, virsli, müzli, illetve a szokásos. Itt ettünk előszőr felvágottat egyiptomi nyaralásunk során és nagyon finom volt hasonlított az itteni csirkemellsonkára. Minden reggel volt frissen facsart gyümölcslé általában 3 fajta, ez benne volt az allinclusiveba /eper,narancs,papaja,dinnye/.

Reggel nem kellett sietni helyet foglalni, nagyon sok napozóágy volt, mindenki kényelmesen elfért. Napközben észre sem lehetett venni, hogy teltházas a szálloda, mert rengeteg lehetőség volt, nagyon sok medence.

Fél 1-től kezdődött az ebéd délután 17-ig volt lehetőség rá. Az étteremben 15ig. A medencéknél volt pizza, hamburger, hot dog, sültkrumpli, saláták, szendvicsek, tészták. Az étteremben levesek, saláták, gyümölcs, hal, csirke, pizza, sültkrumli, rizs, stb. A medencéknél volt palacsintázó, fagyizó az is fél 1-től 17-ig. Palacsintábol volt kb 8fajta, fagyiból általaban 4fajta.

Vacsora fél 7-től este 10-ig volt, utána éjfélig késői vacsora. Nem írnám le, hogy mik voltak… Bőséges volt és minden nagyon finom. Mi elég finnyásak vagyunk, de amit megkóstoltunk azt meg is ettük. Rengeteg zöldséget ettünk és semmi bajunk nem volt 😊.

Itt hozzá tenném, hogy pl a Sunwingba soha egy falat zöldséget nem ettünk és sajnos mindig betegek lettünk. Legutóbb 4 hétig akkor mondtam, hogy váltani kell, persze ez lehet egy véletlen nem tudom.

Medencék

Italt is több helyen lehetett kérni, illetve nagyon nem volt rá szükség, hogy a pulthoz mennyünk folyamatosan jöttek körbe és odahozták a napozóágyhoz amit kértünk. Nagyon szuper gyerekcsúszdák voltak és a felnőtteknek is izgalmasabbnál izgalmasabbak. A mi szállodánkban kevesebb volt a nagy csúszda, itt a gyerekeken volt ilyen szempontból a hangsúly. Viszont az Aquablueba nagyon sok felnőtt csúszda volt.

Az első héten kicsit hidegek voltak a medencék, de este is lehűlt még a levegő eléggé, este kellett a pulcsi, viszont a 2. héten már este is 30 fok volt és nagyon jó melegek voltak a medencék.

Tengerpart

Most jön az a rész amikor biztos sokan azt fogják mondani, hogy bolondok vagyunk…..tengerpart… A 2 hét alatt egyszer mentünk le. Kb 700 méterre volt a szállodáinktól. Fél óránként ment busz, de mi lesétáltunk. Az Aquablue keresztül kellett menni, a portán megmutatták merre. Abszolút nem bonyolult és ahogy láttuk szinte mindenki lesétált. Gyönyörű szép volt. Viszont mi erre a nyaralásra most úgy mentünk,h a gyerekek kívánságait nézzük és amit ők szeretnének az lesz. Ők a csúszdázást, medencézét választották, ami várható volt egy ilyen gyerekparadicsomban.

Szerintem a tengerparton időben kell foglalni helyet, mert mi pl 11 fele mentünk le és hát nem igazán találtunk üreset, de volt egy kedves segítőkész úr és ő segített, hogy legyen helyünk arra a fél órára, amit a gyerekek ott szerettek volna tölteni. 🤣😁

Szórakozás

Este fél 9-kor kezdődött a minidisco, általában 9-ig tartott. Fél 10-kor kezdődött a felnőtteknek szóló show. Mi azt már nem vártuk meg, mert minden estére kidöltünk🤣hullák voltunk.😁

Van a szállodában disco is, az éjjel 2-ig tart. Természetesen van edzőterem jakuzzi masszázs pedikűr és sok sok minden. 😊 Haza utazáskor kaptunk útravaló csomit. 😊

Ide biztos h minden évben vissza fogunk térni.

Képek

Érdekel több egyiptomi élménybeszámoló?