Fogyasztóvédelmi eljárás a Wizz Air ellen

by radopeter1983

Ismét fogyasztóvédelmi eljárás indul a Wizz Air ellen a július 10-i gatwicki reptéren történtek miatt.

A légitársaság W6 2222 járatának június 6-án 23:50-kor kellett volna landolnia a budapesti reptéren, de az utasok csak másnap hajnalban értek a fővárosba.

A cirka hétórás késés miatt többen is megpróbálták visszaszerezni a repülőjegy árát, de a Wizz Air szerint nem jár kártérítés. Az Index kérdésére tegnap azt válaszolták, hogy

a Budapest–London Gatwick-járatuk egy résidőnek köszönhetően sajnos nem tudott időben megfordulni London Gatwick repülőterén, hogy az London Gatwick–Budapest-járatuk még a budapesti éjszakai reptérzár előtt megérkezhessen. Emiatt kellett kellett a repülőgépnek Debrecenben leszállnia.

Másnap kiderült, hogy a repteret az elektromos rendszer karbantartási munkálatai miatt zárták le. Erről viszont már hetekkel korábban tájékoztatták a légitársaságokat, tudtuk meg a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kommunikációs osztályától.

Forrás: Index

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Rendben Adatkezelési tájékoztató