Garda-tó, Dolomitok, Innsbruck – Ildikó beszámolója

by radopeter1983
Garda-tó, Dolomitok, Innsbruck - Ildikó beszámolója

Augusztus elején férjemmel 8 napos, hatizsákos aktív nyaralásunkat töltöttük a Garda-tónál, a Dolomitoknál és Innsbruckban.

Leírom az útvonalunkat, hátha kedvet kap valaki:

Kiutazás: Budapest – Bergamo (Ryanair)

Visszaút: Innsbruck – Bécs – Budapest (Austrian Airlines)

Szállásainkat bátran merem ajánlani, egyszerűek, de tiszták voltak, szuper reggelivel és nagyon kedves tulajokkal

Garda-tónál 3 éjszakát töltöttünk:

Lazise – Albergo del Baffo

Malcesine – Villa Nadia

Canale di Tenno – La Piazzetta di Canale B&B

Bolzanoban 1 éjszakát aludtunk: Hotel Regina 3* szuper helyen van, vasútállomás, buszállomás 2 percre, belváros is csak 5 perc séta, mégis csendes.

Ortiseiben 2 éjszakát foglaltunk: Garni Rumanc, ami szuper választás volt, remek hely, felvonókhoz, belvároshoz is közel.

Innsbruckban fejeztük be az utat, itt 1 éjszakát aludtunk: Hotel Meininger.

Útvonalunk, programunk

Nagyon örültem, hogy az itthonról összeállított útitervet flottul tudtuk tartani.

1. nap

Délután érkeztünk meg Bergamoba, a reptérről busszal gyorsan a vasútállomásra értünk, majd vonattal Peschiera del Garda-ig mentünk. Rövid séta után hajóval érkeztünk meg Lazise-be. Nagyon hangulatos hely, egyik kedvencünk lett.

2. nap

Séta a Garda-tó partján Lazise-Cisano-Bardolino-Garda útvonalon (9 km), majd busszal Cassone. Itt megnéztük a világ legrövidebb folyóját (175 m a forrástól) majd buszra szállva továbbutaztunk Malcesine-be. Hihetetlenül gyönyörű hely (ez is), a kastély kötelező program

3. nap

Kora reggel Malcesine-ből felmentünk 1780 méter magasra a Monte Baldo hegyre egy kis tavaszi, szeles túrára. Aztán vissza le a 31 fokba, áthajóztunk Limone sul Garda-ba. Városnézés után busszal utaztunk tovább a tó északi részére, Riva del Garda-ba, onnan pedig a szállásunkra a hegyek közé, egy középkori falucskába, Canale di Tenno-ba. Esti levezető séta gyanánt megkerültük a Tenno tavat (az elején szakadó esőben ).

Nem mondom, hogy nem fáradtam el aznap…

4. nap

Rövid Riva del Garda-i városnézés után elköszöntünk a melegtől és a pálmafáktól és a hegyek felé vettük az irányt.

Csodás buszutunk volt Trento felé. Megcsodáltuk Trentot felülről, majd elvonatoztunk Bolzano-ba.

Az óváros felfedezése után felvonóval mentünk az 1200 méter magasságban lévő Soprabolzano-ra, ahonnan már gyönyörű a kilátás a Dolomitokra.

5. nap

Első napunk a Dolomitoknál is aktívan telt: Ortisei-ből busszal mentünk Castelrottoba, majd miután felvonóval felmentünk Alpe di Siusi-ra (Európa legnagyobb magashegyi fennsíkja, 1700 méter magasságban) keresztül sétaltunk a fennsíkon, körben a csodás 2000 méter feletti hegyekkel (Schlern, Sassolungo) . Ortiseibe érkeztünk le a felvonóval.

6. nap

Kimaxoltuk a felvonó bérletet, 3 napos bérletet vettünk, egy főre 120 Euro volt, de a 2 nap alatt fejenként 230 Euro értékben felvonóztunk, így sok helyre eljutottunk.

Egyszerűen hihetetlen, fenséges ez a hely! Ez lett utunk kedvence.

Seceda (2550 m), Monte Pana (1.636 m), Mont Seura (2117m ) volt a program és Val Gardena települései Santa Cristina, Selva di Val Gardena.

7. nap

Busszal és vonattal mentünk volna Innsbruckba, de pályafelújítás miatt nem jártak a vonatok. Korrekt buszos helyettesítés volt, minden flottul ment. Innsbruckba érkezés és lepakolás után felfedeztük a várost.

8. nap

Utazásunk utolsó napján késő délután indult a repülőnk, így reggel felmentünk a Top of Innsbruck 2.334 méteres csúcsához, majd sétáltunk egy utolsót az óvárosban és a Hofgartenben.

Csodás utazás volt, gyönyörű helyeken jártunk, a legszebb minden kétséget kizáróan Ortisei és környéke volt.

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Rendben Adatkezelési tájékoztató