Mollyék 1 hete Mallorcán

by radopeter1983

Sziasztok! Nemrég értünk haza Mallorcáról és szokás szerint egy kis képes élménybeszámolót hoztam nektek!

Utazás

Wizzair

Augusztus 19-26 között voltunk kint és elég valószínű, hogy mire kikerül ez a poszt már változnak a szabályok, de csak a spanyol QR kód kellett a ki és beutazáshoz, semmi más. Visszafelé Ferihegyen ránk se biccentettek (de még a személyit sem nézték meg, semmit).

Szállás

Can Picafort, Grupotel Farrutx

Can Picafort egy köztes megoldás, ha homokos partra vágytok, de nem olyan nyüzsire mint ami Pálmán van. A part végtelen, néhol megszakításokkal egészen Alcúdiáig ér. Csodás város, tiszta, megtalálható minden üzlet, ami a nyaraláson szükséges lehet. Én teljesen oda meg vissza voltam a házaktól, csüngő leanderek, színes ablakok, fehér és bézsre festett falak.

4 csillagos szállodát választottunk, de őszintén szólva Albániában jobban meg voltunk elégedve a 4 csillagos hotellel, mint itt. Az étterem rész az mesés volt, félpanziót kértünk, mert úgy éreztük jobban megéri és milyen jól tettük! Minden nap más-más ételek voltak, gyrostól kezdve a vegán ételekig, csokiszökőkút, fagyi, churros, minden formában elkészített csirke és sorolhatnám. Viszont a szoba nagyon szűkös, a wc indokolatlanul közel volt a falhoz így kényelmetlen volt, a 2 ágy konkrétan egy rökamé volt műanyag lábakon, ami egy ráülésnél is nyikorgott, szétcsúszott. A szobánk egy a vírus miatt félgőzzel működő kocsma szerűségre nyilt, ahonnan hajnali 1-ig bömbölt a zene így csak zárt ablaknál tudtunk aludni légkondival, ami elég hangos is volt. A mini hűtő inkább meleg volt, mint hideg. Ezek persze apróságok, csak amikor nyugodtságra vágysz, semmi problémával akkor nagyon sokat számítanak.

Tenger

Nagyrészt nagyon meleg.

Az első pár napban nagyon jó meleg volt a víz, aztán sajnos egy kis hidegebb, szeles idő érte el a szigetet így picit hűlt a levegő. A szél kihozta a partra a hínárokat és sajnos a medúzákat is, ezért az utolsó 2-3 napban nem is nagyon mertünk vízbe menni, mert amilyen a szerencsénk tuti minket csíptek volna meg. Mivel még nem volt ilyen élményünk tengerpartos nyaralásnál, így egy picit csalódottan tértünk haza, mert 3 partot is csak kintről nézegettünk emiatt. Ha a hínárokat kiveszem a képből, akkor csodálatosan tiszta a víz mindenhol és a kis öblök színe valami elképesztő.

Ahol jártunk és ajánlom is

• Alcúdia
Alcudia egyik utcája
  • Playa de Muro
  • Platja de Formentor – itt volt a legmegelebb a víz
Formentor
  • Platja de Muro
Caló des Moro
  • S’Almunia – ide mentünk Moro helyett, itt jobban el lehett férni, de itt is tömeg volt.
S'Almunia
S’Almunia
  • Cala na Clara – mesés!, de a rossz esős idő miatt, illetve a medúzák miatt nem fürödtünk

Amiért mindenhol rosszul éreztem magam az a tömeg. Biztosan nem ajánlanám augusztusban Mallorcát, mert tényleg volt olyan, hogy egy törcsit nem tudtunk letenni a partra kényelmesen. Megfogadtam, hogy más időpontban vissza fogok térni és akkor Caló des Moro-t is meg tudjuk nézni közelebbről is.

Cala na Clara

Programok

Nagyon ajánlom a Symbol Travel Mallorca programjait, mi 2 hajótúrára neveztünk be, az egyik egy fürdőzéssel egybekötött hajózás volt, a másik egy napfelkeltés delfin nézés. Arra készüljetek, ha delfin nézésre fizetnétek be, hogy sajnos az időjárás közbe szólhat (mi 2x keltünk fel hajnali 4-kor, mert az első alkalommal akkora szél volt, hogy nem tudtunk volna kihajózni) Viszont úgy érzem megérte  Videókon jobban látszódnak, ahogy ugrálnak a vízben, az instagram oldalamon meg tudjátok nézni.

A többi programot mi raktuk össze, google-ben mindig előre bejelölöm melyik városok tetszenek, milyen öblökre vagyok kíváncsi stb.

Autóbérlés

Erősen ajánlott!

Nagyon jó a tömegközlekedés, de az igazán jó helyekre nem visz el a helyi busz. Felszállásnál rögtön kártyával tudtok fizetni 1 kártyával, akár 5 utasnak is. Mi végig revolutot használtunk és az elején volt egy kis öröm, mert több mint 1 napig nem vont le semmit az utazásunk miatt, de aztán megjelent az összeg

Az utolsó 2 napra béreltünk autót, hogy a reptéri transzfert egyszerűen meg tudjuk oldani.

A Vanrell mellett döntöttünk, egy rossz szavunk nincs rájuk, ahhoz képest, hogy előtte való nap foglaltunk egész jó áron kifogtunk az autót. De mindenképp javaslom, hogy még utazás előtt foglaljatok, mert úgy nagyobb kedvezmény jár.

Összességében egy álom a sziget, 7 nap nem volt elég a negyedét sem végig járni úgyhogy legközelebb tuti 10 napra jövünk és nem augusztusban.

Molly Instagram-oldala: molly.erdelyi

Honlap elérhetőség: https://www.mollyerdelyi.com/

A többi élménybeszámolóból is sok információt tudhatsz meg!

EZEK IS ÉRDEKELHETNEK

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Rendben Adatkezelési tájékoztató